2012. május 13., vasárnap

Marha sült sous vide eljárással

Hozzávalók:

  • 1 kg marha comb 
  • bors
  • bazsalikom
  • kakukkfű
  • 2 ek olívaolaj




Elkészítés:

A megtisztított, lehártyázott marhahúst dörzsöljük be a sóval borssal, bazsalikommal és kakukkfűvel.

Egy éjszaka hagyjuk a hűtőben érlelődni.

Másnap egy serpenyőben hevítsünk olívaolajat és gyakran megforgatva süssünk rá szép piros kérget.



Ezután tegyük át a húst egy jénai edénybe és az előmelegített sütőben 85 C fokon süssük a húst kb 6 óra hosszat.
A biztonság kedvéért én rátettem a jénai tetejét is, az utolsó félórában vettem csak le.


Ha kihűlt vékonyan szeleteljük fel.


Nagyon rég szerettem volna már ilyen marhahúst készíteni, de eddig csak fogadásokon, büféasztaloknál a  hidegtálakon találkoztam vele.

Most találtam ezt a nagyon jó receptet és elsőre sikerült ezzel az egyszerű eljárással finom, puha, ízletes marhahúshoz jutnom. Viszlát cipőtalp....

A fűszeres szaftjából kanalaztam egy szelet kenyérre, rátettem a húst és majonézzel díszítettem.
Paradicsomot ettem hozzá.
Isteni volt, ahogy mindig is szerettem volna.
Szuper szendvics!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.